Dva odhoda

Sreda, 24. avgust 2016

S septembrom umetniški ansambel Lutkovnega gledališča Maribor zapušča igralka Aja Kobe, ki se je kolektivu pridružila leta 2008. Njena prva premiera v mariborskem gledališču je bila Čebelica Maja (Djilas, 2008), ob prihodu pa je suvereno prevzela kar nekaj že izdelanih vlog. V osmih letih je v LGM igrala v več kot 20 različnih predstavah. Igrala je v nekaj najuspešnejših predstavah gledališča, s katerimi je prejela pomembne narodne in mednarodne nagrade. Z ekipo predstave Meso ali Razodetje (Lorenci 2010) so prejeli grand prix na Bienalu lutkovnih ustvarjalcev Slovenije leta 2011, s predstavo Ko je Šlemil šel v Varšavo (Sitar Cvetko 2012) pa prepotovali velik del Evrope in prejeli več kot dvajset nagrad na različnih festivalih. Zagotovo si jo bomo zelo dobro zapomnili po odlični avtorski Zmrdici (Zmdrica in Zmrdek, Kučinović 2012) in prav posebni Alici (Alica v čudežni deželi, koprodukcija z LGL, Pograjc 2013). V interaktivnem sklopu predstav za najmlajše Letni časi (Pomlad in Jesen) pa je z otroki ob sobotnih popoldnevih neutrudno rajala dve leti zapored (Bezeljak 2013). Bila je predstavnica gledališča v organih Ustanove lutkovnih ustvarjalcev Slovenije. V tem času je osvojila igranje na tubo, ki jo je po poškodbi zamenjala za kontrabas, pa na violončelo in druge inštrumente, bila je članica zbora LGM Minoritski angeli. Aja se bo pridružila ansamblu Lutkovnega gledališča Ljubljana.

Z avgustom je v kanadski Vertigo (Calgary, Alberta) svojo poklicno pot preusmeril Jason M. Smith, ki je bil od leta 2010 tehnični vodja v Lutkovnem gledališču Maribor, obenem pa še odličen oblikovalec svetlobe. Sodeloval je pri tehnično najbolj zahtevnih in največkrat nagrajenih predstav, s katerimi je po potrebi tudi osebno obredel dober del sveta (Meso ali Razodetje, Proces ali Žalostna zgodba Josefa K., Janček ježek, Praktični nasveti za pridne otroke itd.). Bi je tehnični direktor treh izdaj nacionalnega festivala (Bienale lutkovnih ustvarjalcev Slovenije) in zaslužen za učinkovito vzpostavitev odrsko-scensko opreme zahtevnih novih prizorišč  ter njihovega brezhibnega delovanja. Poleg zmožnosti kompleksnega programskega načrtovanja domačih vsebin je naklonjeno podpiral programe zunanjih izvajalcev v LGM.

Obe sodelavcema želimo obilo sreče na nadaljnji profesionalni in življenjski poti.